Linkblog

HTML

Ajánló

Film/Világ/Kritika fórum
nyugger.blog.hu
JQ biciklin
JQ olvasónaplója

Friss topikok

JQ kupaca

2007.10.10. 15:06 John Quentin Címkék: kritika film világ nyugdíj olvasónapló szemét critical mass

Film/Világ/Kritika fórum — kritizáld a kritikusokat, no és magadat is
– bazs111.extra.hu — JQ olvasónaplója [töröltem 2010. február 9-én]
moly.hu/tagok/john_quentin/olvasmanylista — JQ olvasónaplója
– hibalap.extra.hu — JQ közügyi bénázása [töröltem 2010. február 9-én]
nyugger.blog.hu — felkészülés a nyugdíjas évekre
– szemet.blog.hu — városban élek így az utcán elterülő szar, húgy és szemét minden nap kicsattanó örömet okoz [elkérték a nevet, töröltem, ami volt]
criticalmass.hu/blog/3388 — le a tiszta levegővel, utazz autóval minden nap
twitter.com/bazs111 — nem tudom, mire jó ez, de van

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://johnquentin.blog.hu/api/trackback/id/tr19192360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása